REFAKATÇİ POLİTİKAMIZ
• Hastanemizde yatarak tedavi olan hastalarımızın; belirli mevzuat ve kurallar doğrultusunda, hizmet akışını engellemeyecek şekilde psikososyal ihtiyaçlarının karşılanmasına yönelik hasta yakınlarının destek ve katılımını sağlayarak, hasta/hasta yakını memnuniyetini arttırmak ve kaliteli hizmet sunmaktır.
REFAKATÇİ KURALLARI
Hastaneler insanlar için en önemli devlet kurumlarından biridir ve insanlara hizmet için vardır. Hastalara en iyi şekilde hizmet verebilmesi için hastalarımıza önemli görevler düşmektedir. Hasta ve refakatçilerin bu bilinçle hareket etmeleri gerekir. Hastane Kurallarına tüm hasta ve hasta yakınlarının uyması gerekir.
1. Hastane binası içerisinde sigara içilmez.
2. Hastane binası içerisinde yüksek sesle konuşulmaz.
3. Hasta, servis hemşiresinin bilgisi olmadan servisten ayrılamaz.
4. Hastane malına zarar verilmez.
5. Hasta odası ve tuvaletler temiz olarak kullanılır.
6. Gereksiz elektrik ve su kullanımından kaçınılır.
7. Hastanın kendine ait ilaçları varsa servis hemşiresine bilgi verilir.
8. Hastalar kıymetli eşyalarını (Altın, para v.s) yanlarında bulundurmaz.
9. Refakatçi değişimleri ziyaret saatlerinde ilgili servis sorumlu hemşiresinin bilgi dahilinde yapılır.
10. Refakatçiler, refakatçi tanıtım kartlarını yanlarında bulundurmalıdır.
11. Refakatçiler yemek saatlerinde refakatçi kartlarını yemekhane personellerine göstermelidir.
12. Refakatçiler vizit saatlerinde hasta odalarını boşaltmalıdır.
13. Refakatçiler doktor ve hemşire direktifleri dışında hastaya herhangi bir uygulama yapmamalıdır.
14. Hastane kuralları konusunda görevlilere yardımcı olunmalıdır.
15. Hastane irtibat telefon numaraları : (0324) 233 71 80 (pbx) dir.
HASTALARIMIZ ŞİKAYETLERİ İÇİN HASTA HAKLARI BİRİMİNE BAŞVURABİLİRLER.